Wielu internautów szukając usług w danej okolicy posługuje się popularnymi mapami Google. Oprócz informacji dotyczącej topografii miast mapy tego rodzaju oferują ogromną ilość danych firmach, sklepach, punktach usługowych i wielu innych miejscach. Warto więc zadbać o to, żeby i nasza firma mogła być łatwa do znalezienia w ten sposób.

Jakie informacje powinny się znaleźć w wizytówce na mapach Google?

Reklama firmy w internecie tego rodzaju powinna oczywiście przede wszystkim zawierać adres. Kolejną, bardzo ważną rzeczą jest branża w jakiej firma działa, oraz rodzaj usług jakie wykonuje. Dzięki temu, klienci poszukujący konkretnych usług będą mogli być naprowadzeni przez Google pod właściwy adres. Ciekawą praktyką – zwłaszcza od kiedy funkcjonuje sługa Google Street View – jest udostępnianie klientom również zdjęć wnętrza lokalu,w którym znajduje się firma.

Podstawowym źródłem informacji o firmie dla wielu poszukujących konkretnych usług osób są wizytówki w katalogach wizytówek firm – przede wszystkim zbierających i udostępniających informacje na temat firm działających w konkretnej branży. Warto zadbać o to, aby link do mapy również znalazł się na takiej wizytówce.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów